.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد ۱۵۰ هزار شغل طی دولت یازدهم در مازندران
استاندار مازندران از ایجاد ۱۵۰ هزار شغل جدید طی دولت یازدهم در استان خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش بیکاری از سیاست‌های مهم دولت بوده است.

به گزارش شمال نیوز،ربیع فلاح جلودار با اشاره به ایجاد ۱۵۰ هزار شغل جدید طی دولت یازدهم در استان اظهار داشت: در این راستا در سال ۹۵ تعداد هزار و ۸ واحد تولیدی مازندران از قریب ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید بهره مند شدند .

وی از ایجاد ۹۰۹ واحد صنعتی و تولیدی جدید در دولت تدبیر و امید با دو هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: پنج طرح اساسی و مهم نیز در استان با بیش از هزار میلیارد تومان در این حوزه راه اندازی شده است..

استاندار مازندران بر توسعه بیمه کشاورزی برای پرداخت خسارات در صورت آسیب تاکید کرد و گفت : کشاورزی ، زراعت و باغداری در مازندران جزء اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است .

وی از ایجاد ۱۵۰ هزار شغل جدید در مازندران در دولت یازدهم خبر داد و گفت : بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری مازندران در بهار ۹۶ به ۹.۸ درصد رسیده است هر چند بازهم آمار بیکاری بویژه آمار بیکاری فارغ التحصیلان در استان بالاست.

استاندار مازندران جهت گیری استان را رونق تولید و کاهش بیکاری اعلام کرد و گفت در این دولت به بخش صادرات هم توجه شده است ویک  میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار صادرات نیز صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه ۶۲ درصد افزایش داشته است.

فلاح پایان عملیات انتقال گاز عسلویه به مازندران را اقدام مهم و راهبردی دولت برای استقلال گازی استان خواند و گفت دولت برای انجام این پروژه مهم ۸۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی تکمیل زیرساخت‌های بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان را یادآور شد و گفت : در همین شهرستان بابل کمریندی و کنار گذر جنوبی به طول ۱۷ کیلومتر و کمربندی شرقی بابل نیز به اتمام رسیده است.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد : در ایام تابستان مردم بابل با مشکل شدید آب شرب روبرو بودند و در این دولت با اقدامات انجام شده و افزایش ۳۰۰ لیتر آب در ثانیه بخشی از مشکلات آب شرب مردم مرتفع شده است.

وی به گازرسانی به ۶۰۰ روستای مازندران نیز اشاره کرد و گفت : تا پایان سال ۹۷ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران از نعمت گاز برخودار خواهند شد.

استاندار مازندران با اشاره به استفاده همه ظرفیت‌ها در استان گفت : از همه سلایق در مدیریت استان استفاده شده است و انتظار داریم شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از همه ظرفیت‌های شهری و روستایی برای توسعه استفاده کنند.

وی خواستار وحدت اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و پرهیز از اختلاف و شکاف برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.